Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2012 08:23 - Христо Стоичков: Опетнихте името ми пред света, сега как да го изчистя?
Автор: mero2 Категория: Спорт   
Прочетен: 6775 Коментари: 14 Гласове:
39

Последна промяна: 06.10.2012 19:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




Старши треньорът на "Литекс" Христо Стоичков заяви, че името му е опетнено пред света и вече не може да го изчисти. Той беше разпитван около два часа в ГДБОП заради съмнения, че двубоят между неговия отбор и "Калиакра" (5:0) е бил манипулиран.

image

"Чист съм. Така като ме гледате дали изобщо имам представа как се залага мач в интернет? Медиите в България опетниха името ми. На много места в Европа се появиха информации, че ме разследват за черно тото, а аз всъщност само помагам на разследването", заяви Стоичков след разпита.

"Викнаха ме, защото има информация от футболния съюз, заложна къща и УЕФА, че този мач е манипулиран. Но като напишете тук, че издирват Стоичков за черно тото и на запад се хващат веднага", добави носителят на "Златната топка" за 1994 г.

Директорът на ГДБОП Станимир Флоров заяви, че след разпита на представителите на двете страни е станало ясно, че резултатът в този мач не е манипулиран.

"Хубаво е, че футболните хора се отзовават на тези разпити. Г-н Стоичков не е единственият, който дойде. Разпитахме и Борислав Михайлов. Правим всичко възможно манипулирането на мачове да не се случва повече. Не сме спирали да се занимаваме с този проблем, но без подкрепата на хората, които са вътре в нещата, няма как да се преборим", каза той.

"Г-н Стоичков не е заподозрян. Има сериозни организации по света, които следят промяната в коефициентите преди срещата и залозите за нея. Този мач е определен като съмнителен и в резултат на това е получен сигнал при нас от прокуратурата. Затова ни е възложено да разпитаме двете страни, за да изясним дали има съмнение в манипулиране. Според нас това е нормален резултат", добави Флоров.

Пред сградата на ГДБОП се бяха събрали голям брой фенове, които бяха опънали трансперанти в подкрепа на Стоичков. "Защо Ицо, а не Перукан?" и "Брак между Гърне и Бай Ганьо - черно тото-содомия" бяха част от призивите на запалянквоците.

"За мен това е нещо ново, тъй като се промени мнението в Европа. Аз няма вече как да си изчистя името, как да го направя? Замесват ме в такива работи, но аз не участвам. Опетнихте името ми, сега го изчистете", заяви Стоичков към представителите на медиите. 

dnevnik

 



Гласувай:
39



1. vostroto - И аз не вярвам Стоичков да е замесен в ...
05.10.2012 09:08
И аз не вярвам Стоичков да е замесен в нещо гнило в случая, и не, че ми кой знае колко симпатичен. Какво толкова са намерили за странно в този изход на мача, се чудя - разликата в класите на двата отбора е чудовищна... Резултатът е можел да бъде и много по-изразителен от 5:0..
Поздрави, Меро!
цитирай
2. mero2 - И аз не вярвам Стоичков да е замесен в ...
05.10.2012 09:54
vostroto написа:
И аз не вярвам Стоичков да е замесен в нещо гнило в случая, и не, че ми кой знае колко симпатичен. Какво толкова са намерили за странно в този изход на мача, се чудя - разликата в класите на двата отбора е чудовищна... Резултатът е можел да бъде и много по-изразителен от 5:0..
Поздрави, Меро!

По принцип нас ни гледат с подозрение. Малка държава сме и е лесно да ни засипват с обвинения. Всъщност при големите нещата са доста по-напреднали и високо, но по-изпипани. Какво стана с Иван Славков? Защо него, а не някой друг? В крайна сметка вярно или не, не сме го измислили ние.
цитирай
3. анонимен - ((((
05.10.2012 10:46
Селянин!
цитирай
4. анонимен - факт
05.10.2012 11:19
За този мач не знам, но уговорките са много.
Tук се правим на луди. Hа запад не спят. Голямите букмейкъри рядко пускат български мачове. Същото важи за за всички държави от бившия сив.
цитирай
5. анонимен - Бил по европа. И кво, пак тука се е ...
05.10.2012 13:08
Бил по европа. И кво, пак тука се е върнал. Да не е зарад сините ми очи.
цитирай
6. анонимен - И аз не вярвам Стоичков да е замесен в ...
05.10.2012 13:17
hei ,mmediite,napravete nesto s koeto da proslavite BG,i togava plüite;(((
цитирай
7. анонимен - И аз не вярвам Стоичков да е замесен в ...
05.10.2012 15:04
vostroto написа:
И аз не вярвам Стоичков да е замесен в нещо гнило в случая, и не, че ми кой знае колко симпатичен. Какво толкова са намерили за странно в този изход на мача, се чудя - разликата в класите на двата отбора е чудовищна... Резултатът е можел да бъде и много по-изразителен от 5:0..
Поздрави, Меро!

И на мен Стоичков не ми е никак на сърце,но за разлика от Борисов,човека има чувство за чест и достойнство!При положение,че ЕС иска да разследва Тиквочо за криминалното му минало,той се спотайва като бълха в гащи и мисли ,че ще му се размине!Никаква реакция!
цитирай
8. анонимен - 666! СУПЕР...
05.10.2012 17:34
..... ДООКТУРЕЕЕ СЕЛЛЬООФФ...СЕЛЬУФ ...!
цитирай
9. mero2 - Селянин! Без коментар.
05.10.2012 18:17
анонимен написа:
Селянин!

Без коментар.
цитирай
10. mero2 - За този мач не знам, но уговорките са ...
05.10.2012 18:19
анонимен написа:
За този мач не знам, но уговорките са много.
Tук се правим на луди. Hа запад не спят. Голямите букмейкъри рядко пускат български мачове. Същото важи за за всички държави от бившия сив.

Не следя букмейкърите. Любопитно е това което казваш.
цитирай
11. mero2 - Бил по европа. И кво, пак тука се е ...
05.10.2012 18:19
анонимен написа:
Бил по европа. И кво, пак тука се е върнал. Да не е зарад сините ми очи.

Където и да отидеш носталгията винаги ще те мъчи.
цитирай
12. mero2 - hei, mmediite, napravete nesto s ...
05.10.2012 18:23
анонимен написа:
hei ,mmediite,napravete nesto s koeto da proslavite BG,i togava plüite;(((

Всъщност тази публикация на плюе никой.
цитирай
13. balgarski7vinarki - koi sa futbolnite hora
05.10.2012 20:51
Moje bi udodtoenite s vizia v zalozite i t.n., t.e. udostoenite ot udostoenia komputer
цитирай
14. mariniki - тъжно ми стана...
09.10.2012 17:24
обичаме да сриваме авторитетите на световно известните българи...
ей, така... без нищо...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mero2
Категория: Политика
Прочетен: 161998
Постинги: 30
Коментари: 197
Гласове: 1606
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031